Your Shopping Cart is Empty
Garantie
Problemen zijn er om opgelost te worden. Werkt een bij Infragroen gekocht product niet (meer) naar behoren? Neem dan uiterlijk binnen twee maanden na constatering contact met ons op. Wij nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling. In veel gevallen kan een probleem eenvoudig en snel worden opgelost.
Fabrieksgarantie van het merk
Wanneer blijkt dat het product een defect vertoont dat onder de garantie valt, zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing. Heeft u het product bij Infragroen gekocht, is het probleem ontstaan binnen de garantietermijn en betreft het een fabricagefout? Dan zorgen wij ervoor dat het product kosteloos wordt vervangen of gerepareerd, geheel volgens de richtlijnen van de fabrikant (zoals Herschel of Ohle).
Hoe werkt het?
- Neem contact met ons op
Stuur een e-mail naar info@infragroenbreda.nl of bel naar +31 (0)76 2055076. Wij bespreken samen het probleem en kijken of dit mogelijk eenvoudig zelf te verhelpen is. - Retourformulier & retourlabel
Indien nodig ontvangt u per e-mail een retourformulier en een retourlabel. - Retourzending
Vul het retourformulier volledig in en voeg dit bij uw retourzending. Stuur het product goed verpakt terug volgens de instructies in de e-mail. - Beoordeling & afhandeling
Onze serviceafdeling beoordeelt of het defect onder de garantie valt. Wij houden u op de hoogte van de vervolgstappen.
Indien blijkt dat het defect geen gevolg is van een fabricagefout, maar bijvoorbeeld van onoordeelkundig gebruik of schade buiten garantie, dan kunnen transport- en reparatiekosten aan u worden doorberekend. Uiteraard wordt u hierover vooraf geïnformeerd.
Voor volledige informatie over garantie, retouren en aansprakelijkheid verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden, die u heeft ontvangen bij uw factuur. U kunt deze ook terugvinden via onze website.
Vragen over een garantieverzoek? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.